Streso ir konfliktų valdymas socialiniame darbe 4 val.

Natūralu, kad kiekvieną žmogų grėsmingos situacijos akivaizdoje aplanko nerimas, baimė ar net panika. Emocijos, ypač tos, kurias paprastai vadiname neigiamomis, gali mus trikdyti, daryti labiau pažeidžiamus. Tačiau, jei mokame emocijas atpažinti ir sugebame efektyviai suvaldyti, jos gali tapti  ne tik žinių apie situaciją, mus pačius bei kitus žmones šaltiniu, bet teikti energijos, didinti vidinę motyvaciją ir darbingumą. Kaip išgyventi šį periodą adekvačiau ir sąmoningiau? Ką daryti ir ko nedaryti?

Programos tikslai:

  • Suteikti žinių ir įgūdžių, reikalingų išlaikyti tinkamą asmens psichosocialinės sveikatos lygį dirbant ir gyvenant neapibrėžtumo sąlygomis.
  • Išbandyti praktiškai naudingus streso bei įtampos valdymo būdus, kuriuos galėtų taikyti kasdienio darbinio bei asmeninio gyvenimo sąlygomis.

Numatoma nauda:

  • susipažinsite su būdais padėti sau nestabilumo ir nežinios laikotarpiu;
  • gausite žinių apie streso fenomeną, jo specifiką ir valdymo būdus.
  • gerinsite gebėjimus valdyti konfliktines situacijas, veikti įtampoje ir neapibrėžtume, atrandant naujų galimybių bei sprendimų.
  • išmoksite reflektuoti mokymo(si) patirtį, analizuoti savo asmenybę, tobulinti sudėtingų situacijų valdymui reikalingus įgūdžius, skatinti saviugdą bei siekį tobulėti profesinėje ir asmeninėje erdvėje.
  • stiprinsite vidinę parengtį taikyti mokymosi rezultatus praktikoje.

Programa

I dalis – 2 ak. val.

  • Darbas neapibrėžtumo sąlygomis: ką tai reiškia kiekvienam iš mūsų? Emocijos, mąstymas ir elgesys.
  • Streso fenomenas. Kas yra stresas? Ar stresą sukelia tik neigiami įvykiai? Kaip mes susikuriame stresą? Streso simptomai: emocijos, mąstymas, kūnas ir elgesys. Kaip atpažinti streso požymius savyje? Kaip atpažinti streso požymius kituose? Ar galime išvengti streso?

 

II dalis – 2 ak. val.

  • Streso įveikimo būdai: ką galiu kontroliuoti? Streso valdymo profilis. Individualaus atsparumo stresinėms situacijoms profilio nustatymas. Nuostatų keitimas: iracionalių minčių korekcija ir mąstymo klaidų korekcija. Emocinė savireguliacija ir dėmesio kontrolė.  Efektyvios atsipalaidavimo technikos.  Kasdienis rūpinimasis savimi.
  • Sudėtingos situacijos: nuo pavojų prie galimybių.
Atsisiųsti programą
Noriu gauti naujienlaiškį