Atsiliepimai

Dideli pardavimai

Visi marketingo ir pardavimų srities specialistai pasakys, kad sudėtingos, ilgo naudojimo bei „brangios“ prekės ar paslaugos įsigyjamos ne iškart. Kodėl? Atsakymas paprastas – kuo sudėtingesnė ar brangesnė prekė, tuo ilgiau apie ją ir jos pirkimą galvoja klientas. Nežinant, kaip vyksta apsisprendimas pirkti, kas klientui yra ypatingai, o kas mažiau svarbu perkant, kaip jis lygina konkurentų ir konkretaus pardavėjo pasiūlymus, kaip pats sau argumentuoja sprendimą pirkti ir t.t. – pardavėjui sunku parduoti.

Šių mokymų metu bus aptariami „didelių“ pardavimų ypatumai, sprendimo priėmimo psichologija bei pardavėjo veiksmai, svarbūs sėkmingam pardavimui. Pasibaigus mokymams jų dalyviai jau žinos ir gebės praktiškai pritaikyti „didelių“ pardavimų (SPIN) techniką, galės įtakoti klientų apsisprendimą pirkti, atskleisti klientui savo prekės ar paslaugos ypatumus, lyginant su konkurentų pasiūlymais bei tinkamai išryškinti savo pasiūlymo naudą