Sudėtingų situacijų valdymas
Sudėtingų situacijų valdymo programa – tai praktika paremtas seminaras, kurio metu nagrinėjant praktines bendravimo situacijas:
- susipažįstame su sudėtingų situacijų, tarpasmeninių konfliktų bei pretenzijų valdymo specifika bendraujant su klientais, juos konsultuojant bei pateikiant ne visada klientui malonią informaciją.
- atskleidžiame konfliktų ir pretenzijų atsiradimo priežastis bei oponentų lūkesčius konfliktą sukeliančių situacijų metu,
- susipažįstame su sudėtingų situacijų, konfliktų prevencijos ir konfliktų sprendimo modeliais bei sėkmingą bendravimą lemiančiais veiksniais,
- susipažįstame su ilgai trunkančių konfliktų valdymo galimybėmis bei tarpininkavimo specifika;
- atliekant užduotis sudarome bendravimo su klientais algoritmą, kuris galės būti taikomas kasdieniame darbe.