Gegužės 23,2012

VĮ #21: Nauji verslo sėkmės rodikliai – ar verta šokti pagal kliento dūdelę?

Stebėdami mobiliųjų telekomunikacijų bendrovių marketingo veiklą ir vertindami verslo strategijas matome, kad visi trys mobilaus ryšio operatoriai neriasi iš kailio ieškodami konkurencinio išskirtinumo argumentų. Kompanija “Tele2“, remdamasi auditorijos tyrimais, sukūrė reklamą, kurioje teigiama, kad nėra jokių reikšmingų skirtumų tarp mobiliųjų operatorių paslaugų, taigi kaina turėtų būti pagrindinis apsisprendimo, kurį operatorių rinktis, kriterijus. Bendrovės “Omnitel“ reklama skelbia: “Svarbiausi – Jūs“, tuo tarpu „Bitė Lietuva“ 2011 – ųjų metų lapkritį savo veikloje pritaikė naują marketingo strategiją, formuojant paklausą. Apie įmonių verslo strategijas, veiklos rodiklius, konkurencinį išskirtinumą, orientaciją į vartotojus kalbamės su naujuoju UAB „Bitė Lietuva“ generaliniu direktoriumi Chris Robbins.

Šiame interviu UAB „Bitė Lietuva“ generalinis direktorius atsako į šiuos pagrindinius klausimus:

– Ar ekonominės recesijos metu ir po jos daugeliui įmonių efektyvinant veiklą, šie procesai užgožė kliento svarbą?

– Ar p. Chris Robbins sutinka su teiginiu, kad klientas visuomet teisus?

– Kokie yra verslo strategijos “Klientas yra svarbiausias“ privalumai ir trūkumai?

– Kas lemia sėkmingą verslą?

– Kuo “Bitės“ paslaugos skiriasi nuo konkurentų? Kuo “Bitės“ darbas su klientais išskirtinis?

– Kokios telekomunikacijos verslo tendencijos pasaulyje? Ar vis dar pirmauja inovacijų kūrėjai?

– Kas svarbiausia telekomunikacijų vartotojams Lietuvoje ir visame pasaulyje?

– Kokie naujos verslo strategijos rezultatai? Kaip ji paveikė pardavimus, vartotojus?

EKT Vadybos įžvalgos #21 rasite čia: EKT_Vadybos_izvalgos_21

______________________________________________________________________________

EKT Managerial insights #21: ”New rates of business success – is it necessary to toe-dance for demanding customers?”. Interview with UAB “Bitė Lietuva” Chief Executive Officer Chris Robbins

The competitive surroundings in a mobile telecommunication industry reveal extensive efforts of all 3 major market players to seek for a competitive edge. Recently Tele2, using Communications Regulatory Authority survey data, actively stands with delicate comparative advertising telling potential clients that there are no significant differences among mobile operators therefore price should be a dominant criteria for purchase. Omnitel‘s brand revitalization is followed by a slogan „First of all You“. Meanwhile, BITĖ launched the new marketing campaign for demanding clients. Business strategies, key performance indicators, differentiation within the existing rivalry and many more covered during the interview with a new chief executive officer of UAB „Bitė Lietuva“ Chris Robbins. The interview reveals the answers to the following questions:

– Has the after-crisis companies‘ focus on operational excellence resulted in forgotten clients‘ & their role in the organization?

– Does Mr. Chris Robbins agree with the axiom „the client is always right“?

– What are the pros & cons of customer orientation?

– What are the key performance indicators to measure success of businesses?

– What is the real point of differentiation of BITĖ in this competitive surroundings?

– What are current trends in worldwide telecoms positioning? Do innovation leaders still dominant force?

– What are the most important things for telecoms customers today? In Lithuania and worldwide?

– How should the results of BITĖ re-positioning be evaluated?

 EKT Managerial insights #21 downloadable here: EKT_Managerial_insights_21