Kaip bendrauti dirbant socialinį darbą su neadekvačiai (dėl ligos arba kitų priežasčių) reaguojančiais klientais. SD20230339
Esminiai mokymų uždaviniai:
- Suteikti žinių apie neadekvačių reakcijų priežastis, tam tikrus psichikos veikimo mechanizmus, konkrečius specialistų rekomenduojamus bendravimo būdus.
 - Sustiprinti praktinius įgūdžius, išbandyti pratimus konkrečiose situacijose, juos ateityje pritaikant profesinėje veikloje.
 - Įvertinti, tobulinti ir, jeigu reikia, koreguoti turimas nuostatas bei įpročius dirbant neadekvačiu elgesiu pasižyminčiais žmonėmis, netikėtomis situacijomis.
 
Mokymų programa:
- Klientų aptarnavimo standartai, efektyvumas ir specifika socialiniame darbe. Jų taikymo galimybės bendraujant su neadekvačiai reaguojančiais asmenimis.
 - Kas yra neadekvatumas, neadekvatus elgesys, būsena? Atvejai, kai mes patys reaguojame nepakankamai adekvačiai.
 - Kaip elgtis susidūrus su neadekvatumo atveju, kuomet klientas reaguoja (mąsto, kalba, elgiasi) neadekvačiai tam tikroje situacijoje?
 - Kito asmens būsenos ir elgesio valdymas. Bendrieji ir specifiniai metodai. Manipuliacijos.
 
Mokymus veda: lektorė, psichologė praktikė – Eglė MASALSKIENĖ.

Programos trukmė: 8 akad. val.
