- Siekiame suprasti kliento norus ir lūkesčius, bei tiksliai ir kūrybiškai ir energetiškai optimaliai juos išpildyti.
- Kokybiškos paslaugos, kuriančios vertę klientui ir tausojančios aplinką – pagrindinis mūsų įmonės tikslas.
- Įmonė siekia tobulinti kokybės ir aplinkosaugos vadybos sistemą vykdant nuolatinį taršos prevencijos gerinimą, veiklos analizę ir rezultatų vertinimą.
- Įmonės vadovybė atsako, kad kokybės ir aplinkosaugos politika būtų suprasta ir visų darbuotojų įgyvendinama.
- Įmonės kokybės ir aplinkosaugos politika pateikta susipažinti ir prieinama visoms suinteresuotoms šalims ir visuomenei.
Kokybės ir aplinkosaugos tikslai
- Užtikrinti, kad 100 % EKT teikiamų paslaugų būtų atliekamos laiku pagal sutartyje numatytas sąlygas, optimaliai panaudojant energetinius išteklius, ir atitiktų kliento ir atitinkamų įstatymų bei reglamentuojančių teisės aktų reikalavimus.
- Taikyti procesinį požiūrį ir nuolat gerinti kokybės ir aplinkos apsaugos vadybos sistemą, kiekvienais metais peržiūrint tikslus ir uždavinius.
- Optimizuoti naudojamus energetinius resursus ir iki 2020 m. pabaigos sumažinti reikšmingą aplinkosaugos aspektą – degalų sąnaudas 0,5 procentu apyvartos vienetui. Šiam tikslui pasiekti visi įmonės darbuotojai skatinami atsisakyti automobilio lankant klientus miesto ribose, taip pat efektyviau planuoti keliones ir vizitus pas klientus e-biuro programoje.
- Nuolat skatinti darbuotojus laikytis Kokybės vadove nurodytų reikalavimų.