Balandžio 04,2011

Išparduotuvių klestėjimo metas

2011 m. balandžio 6 dieną kviečiame Jus 22:15 val. įsijungti Lietuvos televiziją ir žiūrėti analitinę laidą „Pinigų karta“, kurios metu UAB „Ekonominės konsultacijos ir tyrimai“ verslo konsultantas, mažmeninės prekybos ekspertas Justas Gavėnas žiūrovams atsakys į klausimus, susijusius su išparduotuvių veikla Lietuvoje.

·       Kam žinomiems prekiniam ženklams reikalingos išparduotuvės?

·       Kam apskritai reikalingos išparduotuvės ir kodėl žinomi prekiniai ženklai neįkuria skyrių, lentynų tradicinėse parduotuvėse, kur visus metus būtų galima įsigyti nesezoninių drabužių su didelėmis nuolaidomis?

·       Kodėl kai kurie prekiniai ženklai turi tik išparduotuves (bent jau Lietuvoje)?

·       Kuo galima paaiškinti tokį reiškinį, kad Lietuvoje, skirtingai nuo Vakarų Europos valstybių, išparduotuvių galima rasti miesto centre, o ne priemiestyje arba net keliasdešimt kilometrų nuo miesto?

·       Ar išparduotuvės Lietuvoje nekenkia tradicinėms parduotuvėms? Kas yra pagrindiniai išparduotuvių klientai ir kokie jų apsilankymo motyvai?

·       Kuo ypatingas Lietuvių racionalumas ir kaip jis pasireiškia skirtingose situacijose?

·       Ar „išparduotuvė“ pasąmonėje nesiasocijuoja su dėvėtų drabužių parduotuve ir apskritai su kuo konkuruoja išparduotuvės?

Į šiuos ir kitus klausimus Jūs rasite atsakymus žiūrėdami artimiausia Pinigų kartos laidą per Lietuvos televiziją.