Šį kartą kviečiame Jus paskaityti EKT Vadybos įžvalgas #43 apie reklamą tradiciniuose žiniasklaidos kanaluose bei internete.
Pokalbyje su UAB „Icona“ direktoriumi Tomu Indriūnu rasite atsakymus į šiuos mūsų užduotus klausimus:
- Kokia Lietuvos interneto reklamos rinka buvo pastaruosius keletą metų?
 - Kaip keitėsi rinka? Kokie pagrindiniai aspektai tai lėmė?
 - Kokios yra reklamos internete galimybės? Kokie pranašumai prieš kitus reklamos kanalus?
 - Kodėl internetinė reklama Lietuvoje auga ne šuoliais, o žingsniais?
 - Kaip reklaminę kampaniją internete padaryti efektyvią?
 - Kaip klostėsi UAB „Icona“ pirmieji žingsniai, su kokiais sunkumais susidūrė įmonė?
 - Kokios pagrindinės verslo šakos daugiausiai išleidžia internetinei reklamai?
 - Kaip UAB „Icona“ save pozicionuoja internetinės reklamos rinkoje?
 - Kokie ateities planai?
 
EKT Vadybos įžvalgas #43 .pdf formatu galite atsisiųsti čia: EKT_Vadybos_izvalgos_43, o pilnas interviu tekstas žemiau.
EKT Vadybos įžvalgas #43 .pdf formatu galite atsisiųsti čia: EKT_Vadybos_izvalgos_43


