Kovo 20,2012

VĮ #11: Ekologiškumas: ilgalaikė tendencija ar atsitiktinė sveiko gyvenimo būdo mada?

Šiais metais UAB „Sveiki produktai“ švenčia savo 5 – erių metų jubiliejų. Kol vieni atsargiai tebevertina ekologiškų prekių rinkos potencialą, kiti stačia galva neria į prekybos verslą. UAB “Sveiki produktai“ – tai didžiausias ekologiškų ir natūralių produktų – maisto, kosmetikos, higienos bei švaros prekių – prekybos tinklas Lietuvoje, valdantis 11 parduotuvių su daugiau nei 1.000 pavadinimų įvairių prekių. Kviečiame Jus susipažinti su UAB “Sveiki produktai” valdybos narės Guodos Azguridienės mintimis, susijusiomis su įmonės plėtra ir sėkme.

EKT Vadybos įžvalgose #11 rasite atsakymus į tokius klausimus kaip:

  • Ko siekė UAB „Sveiki produktai“ savininkai, įkurdami įmonę?
  • Per kiek laiko prekybos ekologiškais produktais idėja buvo paversta į sėkmingą 11 parduotuvių prekybos tinklą?
  • Kodėl atsirado prekybos tinklas sveikais produktais ir kam buvo reikalinga plėtra?
  • Koks buvo planas B nesėkmės atveju ir kada jis tapo realiausias?
  • Kodėl UAB „Sveiki produktai“ turi vieną frančizinę parduotuvę ir kaip parenkamos prekybos vietos?
  • Kokie standartiniai sunkumai laukia kiekvieno verslininko?
  • Kas yra pagrindiniai UAB „Sveiki produktai“ pirkėjai?
  • Kokios yra UAB „Sveiki produktai“ sėkmės priežastys?

EKT Vadybos įžvalgą #11 rasite čia:EKT Vadybos izvalgos 11;

Nuoširdžiai laukiame Jūsų atsiliepimų, komentarų, kritikos ir pasiūlymų. Jei norite suteikti mums grįžtamąjį ryšį apie šią iniciatyvą, maloniai prašome rašyti el. paštu justas###ekt.lt arba skambinti +37068537666.