Spalio 10,2012

VĮ #31: Kaip įmonės vadovui susikalbėti su žmogiškųjų išteklių vadovu?

2012 m. pavasarį vadybos ir konsultacijų bendrovės „Hay Group“ atliktas pasaulinis įmonių tyrimas „Naujos kartos žmogiškųjų išteklių valdymas“ („Next Generation HR“) parodė, kad per pastaruosius metus personalo srityje dirbantys žmonės padarė nemažą pažangą. Jie pradėjo profesionaliau naudotis įvairia faktine medžiaga (tyrimais, apžvalgomis, tendencijomis), taikyti sudėtingesnius įrankius. Tačiau jame atsiskleidė ir silpnoji vieta: didžioji dalis žmogiškųjų išteklių vadovų labiau rūpinasi tuo, kaip valdyti savo sritį, nei žino, kodėl reikia vienų ar kitų sprendimų ir kokią naudą jie atneš įmonei.

Organizaciją aukščiausieji vadovai ir personalo vadovai dažnai mato skirtingai. Jiems trūksta atviro ir konstruktyvaus dialogo: vadovai mano, kad žmogiškųjų išteklių specialistai tiesiog nepajėgūs kalbėti jų kalba ir nesupranta, kaip valdomas verslas, o pastarieji dažnai ir nepaneigia šios išankstinės nuostatos. Be to, personalo specialistai savo darbą mato vienaip, o vadovai jų funkcijas suvokia kitaip. Specialiame EKT interviu „Hay Group“ generalinė direktorė Baltijos šalims Neda Songin kalba apie dažniausias personalo valdymo problemas ir dalinasi įžvalgomis, kaip jų išvengti.

EKT Vadybos įžvalgose #31 atsakoma į šiuos ir daugelį kitų klausimų: 

EKT Vadybos įžvalgos #31 rasite čia: EKT_Vadybos_izvalgos_31

Malonaus skaitymo!