Lapkričio 08,2012

VĮ #34: Naujų produktų ir prekės ženklų vystymas Lietuvoje: lengva užduotis?

Mantas_Matukaitis-240x300Mažmeninė prekyba yra kone labiausiai konkurencingas sektorius Lietuvoje. Prekybos srityje klaidos kaina gali būti milžiniška. Rinkos dalyviai nuolat alsuoja vienas kitam į nugarą, žiniasklaidos kanaluose „verda“ informacinis, reklaminis karas. Iš kitos pusės, tradicinių marketingo kanalų gausa, produktų sudėtingumas, besikeičiantys vartotojų lūkesčiai – tai tik dalis iššūkių, su kuriais susiduria šiuolaikinės organizacijos, kurdamos ir pristatydamos rinkai naujus produktus ir prekinius ženklus. Prekinis ženklas tai ne tik identitetas ir tam tikras garantas. Tai pasakojimas apie tai, kas esi ir kokias naudas siūlai savo vartotojams. Šis pasakojimas susideda iš daugelio dalykų. Dėlionėje svarbi reklama, bet ne tik. Kiekvienas susitikimas su vartotoju tampa dėlionės dalimi. Deja, labai dažnai, šie susitikimai vartotojams kelia daugiau prieštaringų minčių nei mes norėtume. Tad prekinių ženklų valdyme svarbu ne tik jį sukurti ir apipinti įvairiais pažadais, bet ir jį perteikti vartotojams bei sukurti sistemą, kuri leidžia šiuos pažadus įvykdyti. Apie naujų produktų vystymą, prekinių ženklų atsiradimą ir plėtrą Lietuvos rinkoje kalbamės su AB „Volfas Engelman“ rinkodaros vadovu Mantu Matukaičiu.

EKT Vadybos įžvalgose #34 turite galimybę rasti p. Matukaičio svarstymus, susijusius su šiais klausimais:

  • Kokias pagrindines verslas vartotojui (angl. business-to-consumer) marketingo tendencijas Europoje ir Lietuvoje išskiria AB „Volfas Engelman“ rinkodaros vadovas?
  • Kaip šios tendencijos keičia reklamos rinką ir reklamdavių veiklas?
  • Kaip keisis plataus vartojimo greito apyvartumo prekių rinka Lietuvoje 2-3 metų laikotarpyje?
  • Ar gamintojai daugiau dėmesio turės skirti pakuotėms?
  • Kaip p. Matukaitis gali pakomentuoti visiems žinomo žaidimo „Angry Birds“ herojų komercializavimą mažmeninėje prekyboje?
  • Ar kartu su prekės ženklais vystomi atributai galiausiai “nenugali“ pačių prekės ženklų? Juk “Angry birds” yra žaidimas, ar nenutiks taip, kad limonadų ar kitų po šiuo prekės ženklu einančių atributų pardavimai peraugs patį žaidimą?
  • Ar yra kitų žymių tarptautinių prekių ženklų, kurie nustebins vartotojus artimiausiose ateityje?
  • Kas skatina naujų produktų vystymą?

EKT Vadybos įžvalgos #34 rasite čia: EKT_Vadybos_izvalgos_34.

Malonaus skaitymo!