Lapkričio 27,2012

VĮ #37: Neurorinkodara – ar įmanoma sukurti 100 proc. paveikią reklamą?

Eleonora_TNS1Pastaruoju metu Lietuvoje marketingo ir reklamos specialistų pokalbiuose bei visuomeninėse diskusijose užvirė tikras nuomonių karas, susijęs su transliuojamomis reklamomis ir jų turiniu.
2012 m. lapkričio 20 d. naujienų portale Delfi.lt pasirodęs straipsnis „Nauji laikai – ir bankas prisistato homoseksualiu bučiniu“ sulaukė kone tūkstančio komentarų.
Vieni įžvelgia reklamdavių pastangas sustiprinti reklaminiuose klipuose siunčiamas žinutes, kiti piktinasi reklamų turiniu, pateikimu ir drąsa.

EKT Vadybos įžvalgose #37 kalbiname rinkos tyrimų kompanijos TNS LT neurorinkodaros tyrimų departamento vyr. projektų vadovę Eleonorą Šeimienę ir ieškome atsakymų apie Lietuvoje mažai girdėtus, tačiau populiarėjančius neurorinkodaros tyrimus.

Perskaitę šį interviu sužinosite:

  • Ar tiesa, kad, nors tam tikra reklama mums ir nepatinka, ji, visgi, gali būti efektyvi?
  • Kaip atliekamas neurorinkodaros tyrimas?
  • Kuo neurorinkodaros analizė skiriasi nuo kitų kokybinių tyrimų?
  • Kodėl vartotojų pasąmonės reakcijų tyrimas gali padidinti reklamos efektyvumą ir padėti tiksliai nukreipti jai skirtas investicijas?
  • Kokie yra neurorinkodaros realių tyrimų rezultatai?
  • Kokie yra pirmojo Baltijos šalyse atlikto neurorinkodaros tyrimo rezultatai ir įdomesnės išvados?
  • Kiek kainuoja neurorinkodaros tyrimai lyginant su kitomis nuomonės tyrimų paslaugomis?

EKT Vadybos įžvalgos #37 rasite čia: EKT_Vadybos_izvalgos_37

Malonaus skaitymo!