Vasario 12,2012

VĮ #7: Kosmetikos rinkos partizanai: marketingo biudžetas – mąstymą ribojantis veiksnys

Plataus vartojimo, kasdieninių prekių rinka įdomi tuo, kad jos dalyviais esame visi: vieni kaip gamintojai, kiti kaip prekybininkai, na o kiekvienas iš mūsų kaip pirkėjas. Visi susiduriame su specializuotų ir nespecializuotų parduotuvių gausa, nuolat plečiamu gamintojų produkcijos asortimentu bei įvairiomis reklamos ir pardavimų skatinimo priemonėmis.

Daugelis vartotojų jau dabar sunkiai įsivaizduoja, kokių produktų jiems trūksta, tačiau net ir tokioje situacijoje įmonės demonstruoja savo kūrybiškumą ir sėkmę.

Šį kartą kviečiame Jus susipažinti su UAB „Biok laboratorija“ direktorius Lino Čereškos įžvalgomis kosmetikos gamybos ir prekybos srityse. Šiame interviu atskleidžiama:

  • kokie „BIOK laboratorijai” buvo 2011 – ieji?
  • kokios 3 priežastys lėmė lietuviškos dantų pastos „Ecodenta“ atsiradimą?
  • ar pateisino lūkesčius dantų pastos įvedimas į rinką?
  • kokios tendencijos ryškėja kosmetikos sektoriuje?
  • kaip jos pasireiškia mažmeninėje prekyboje ir kokie nauji produktai atsiranda parduotuvių lentynose?
  • koks istorinis moterų pirkėjų įprotis tapo rimtu signalu įmonei persiorientuoti ir daugiau dėmesio skirti marketingui?
  • į ką p. Čereška rekomenduoja susikoncentruoti marketingo specialistams Lietuvos įmonėse?

Atkreipiame Jūsų dėmesį, kad 2012-03-01 d. ISM Magistrų klubo vadybos konferencijoje „Verslo sėkmės kelias numatyti ir keistis“ Linas Čereška skaitys pranešimą “Iššūkis: būti kuriančia laboratorija”.

EKT Vadybos įžvalgą #7 rasite čia: EKT Vadybos izvalgos 7;

Nuoširdžiai laukiame Jūsų atsiliepimų, komentarų, kritikos ir pasiūlymų. Jei norite suteikti mums grįžtamąjį ryšį apie šią iniciatyvą, maloniai prašome rašyti el. paštu justas###ekt.lt arba skambinti +37068537666