Klientai



ES fondų investicinės paramos ir kitų finansavimo šaltinių projektų rengimas
Rengiame privataus verslo ir viešojo sektoriaus jmonėms ir organizacijoms paraiškas, investicijų projektus, galimybių studijas, verslo planus ES fondų investicinei paramai gauti pagal šias ES fondų investicinės paramos ir kitas finansavimo programas:
- 2014-2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programa
- EEE ir Norvegijos finansinių mechanizmų programa
- Lietuvos ir Šveicarijos bendradarbiavimo programa
- Interreg
- Horizontas 2020
- Erasmus+
- NVO Programos Lietuvoje projektų rengimas ir valdymas
Projekto įgyvendinimo, projekto rezultatų, biudžeto ir laikotarpio stebėsenos ir monitoringo bei projekto užbaigimo etapus apima projekto administravimo paslaugos.
Susiję įrašai
Kviečiame įmones teikti paraiškas pagal galiojančius kvietimus PRAMONĖS ĮMONIŲ GAMYBOS MODERNIZAVIMUI Finansuojama veikla –DPT diegimas Lietuvos tradicinės pramonės šakose, siekiant stiprinti ir modernizuoti MVĮ pramoninę bazę, sudarant sąlygas masinei inovatyvių produktų (produkcijos) (panaudojant DPT) gamybai plėtoti. Paraiškų teikimo terminas – 2017-06-21 Daugiau informacijos DALYVAVIMUI MTEPI RENGINIUOSE IR INICIATYVOSE Finansuojama veikla –Dalyvavimas tarptautinių MTEPI […]

Klientai














Mokymai
Bet kuris klientas tikisi problemos sprendimo ir tinkamo aptarnavimo. Tačiau, ne tik nuo kvalifikuotos pagalbos priklauso, ar interesantas liks patenkintas, ar grįš pas mus su dar didesnėmis problemomis ir dar konfliktiškai nusiteikęs, ar vertins mūsų profesionalumą ir bus linkęs bendradarbiauti. Mokymų metu Jūs susipažinsite su: svarbiausi veiksmai ir resursų paskirstymas; klientų segmentavimas ir proporcijos; būtini […]
PlačiauKo tikimės mes skambindami klientui? Ko tikisi klientas išgirdęs mūsų „Laba diena, Jums skambina…“ kaip suderinti lūkesčius ir pasiekti pokalbio tikslą? Šio seminaro metu ir bus siekiama rasti konkrečiai kompanijai tinkamą telefoninių pokalbių organizavimo būdą, padėti darbuotojams geriau suprasti kaip tai daryti ir asmeniškai tobulintis. Kalbat telefonu svarbu atminti, kad klientai „piešia“ kompanijos portretą mintyse ir […]
PlačiauVisi prekes ar paslaugas parduodantys specialistai pasakys, kad vienos universalios pardavimo strategijos nėra. Kartais tenka girdėti, jog, norint parduoti, kaskart reikia ieškoti individualių sprendimų. Tačiau yra ir kita nuomonė, tvirtinanti, kad iš dešimties klientų visada mažiausiai du nuperka, todėl pakanka tik aplankyti klientus. Taigi, požiūriai įvairūs ir tuomet kyla klausimas, o kaip elgtis iš tikrųjų? […]
PlačiauVadovaujantis užsienio konsultacinių bendrovių apžvalgomis, marketingas ir pardavimai turės vis didesnę įtaką kasdienėje įmonių veikloje. Kuo toliau, tuo geriau reikės pažinti savo klientus, strategiškai planuoti visas pardavimų iniciatyvas ir efektyviau valdyti pasiūlymų teikimą savo klientams.
Geresnis vartotojo supratimas
Vis didesnį dėmesį reikės skirti geresniam savo klientų ir vartotojų supratimui. Asmeninių poreikių, produktų naudojimo ir kiti aspektai bus vis labiau reikalingi. Tradiciniai rinkodaros tyrimai turės vis mažesnę įtaką kasdienėje veikloje, tačiau didesni duomenų kiekiai leis pažinti vartotojus iš kitos perspektyvos.
Asmeninis aptarnavimas kiekvienam
Kiekvienam klientui suteikiamas asmeninis aptarnavimas taps naujuoju industrijos standartu. Tai kelia ne tik milžiniškus iššūkius dėl informacijos tėkmės bendrovėse, bet ir žmogiškųjų savybių tobulinimui.
Skaitmenizacija
Skaitmeniniai kanalai tampa vis labiau prieinami, atsiveria naujos galimybės. Elektroninė prekyba ir reklama įgauna naują pagreitį. Šiuo metu tai yra greičiausiai auganti reklamos sritis. Taip pat pasauliniu mastu visų bendrovių dėmesys yra skiriamas elektroninei prekybai vien dėl to, kad galima suteikti standartizuotą paslaugų kokybę ir mažesni prekybos kaštai.
Mes padedame susitvarkyti su šiais iššūkiais
|
|
Susiję įrašai
Alkoholio suvartojimo Lietuvoje rodikliai yra klaidingi – statistikai į juos neįtraukia kai kurie svarbių veiksnių, rodo naujas tyrimas. Pasak jo, suskaičiavus šešėlinio alkoholio pardavimą, emigrantų ir užsienio turistų išvežamą alkoholį, šis rodiklis yra mažesnis beveik 1 litru – apie 13,1 litro vienam gyventojui. UAB „Ekonominės konsultacijos ir tyrimai“ partneris Darius Dulskis mano, jog ir 13 […]

Per mėnesį vienas užsienyje gyvenantis tautietis iš Lietuvos išsiveža arba jam atvežama vidutiniškai 10,5 litro įvairių alkoholinių gėrimų, rodo pirmą kartą atliktas išsamus tyrimas, siekęs įvertinti, kaip emigracija veikia prekių judėjimą. Apklausoje dalyvavo daugiau nei 500 emigravusių Lietuvos piliečių, gyvenančių Didžiojoje Britanijoje, Norvegijoje, Airijoje, Švedijoje ir kitose šalyse. Tyrimas parodė, kad tik vienas iš šešių […]
Plačiau