Atsiliepimai

Klientų aptarnavimas

Bet kuris klientas tikisi problemos sprendimo ir tinkamo aptarnavimo. Tačiau, ne tik nuo kvalifikuotos pagalbos priklauso, ar interesantas liks patenkintas, ar grįš pas mus su dar didesnėmis problemomis ir dar konfliktiškai nusiteikęs, ar vertins mūsų profesionalumą ir bus linkęs bendradarbiauti.

Mokymų metu Jūs susipažinsite su:

  • svarbiausi veiksmai ir resursų paskirstymas;
  • klientų segmentavimas ir proporcijos;
  • būtini faktai poreikių suvokimui (kas paslėpta);
  • įtaigus bendravimas ir kam griežtas NE!;
  • kodėl klientas yra priešiškas ir kaip su tuo dirbti;
  • „NE“ psichologija ir motyvai;
  • kaip sau padėti? Rezultatyvi elgsena: kur potencialas?

 

Šie mokymai padės Jums:

  • kokie veiksmai sukuria maksimalius rezultatus: gebėsit be streso dirbti našiau;
  • kaip su klientais rasti bendrą kalbą: sumažinsite konfliktų kiekį, rezultatyviau bendrausite telefonu ir gyvai;
  • 5 principai kaip suprasti, kas iš tikro svarbu interesantams: gebėsite parinkti sprendimą kuriuo interesantas bus patenkintas ir kuriam nesipriešins;
  • atskirsite tariamus ir tikruosius prieštaravimus: gebėsite juos pašalinti – „NE“ paversite į „TAIP“.

Mokymų temos:

  • pasiruošimas rezultatų maksimizavimui (svarbiausi veiksmai),
  • interesantų segmentavimas ir proporcijos (resursų paskirstymas);
  • lydinčios paslaugos;
  • interesanto situacijos identifikavimas (būtini faktai, klaidingos prielaidos, veiksmo TRIGGER‘iai);
  • įtaigios kalbos principai (su kuo klientas lengviau sutinka);
  • prieštaravimų pašalinimas (kaip „-“ paversti „+“);
  • PROaktyvumo profesionalas (naudingumo koeficientas).

Trukmė – 8 ak. val.

Mokymų metu atliekamos praktinės užduotys.

Mokymų treneris: Valentinas Marinionokas

  • profesionalus mokymų treneris, programų ,,Grizlio Metodas“ autorius. Sertifikuotas NLP praktikas.
  • 19 metų patirtis – praktiniuose B2B/ B2C pardavimuose ir klientų aptarnavime.
  • 9 metų patirtis – suaugusiųjų mokyme.