Atsiliepimai

Pardavimai telefonu

Ko tikimės mes skambindami klientui? Ko tikisi klientas išgirdęs mūsų „Laba diena, Jums skambina…“ kaip suderinti lūkesčius ir pasiekti pokalbio tikslą?

Šio seminaro metu ir bus siekiama rasti konkrečiai kompanijai tinkamą telefoninių pokalbių organizavimo būdą, padėti darbuotojams geriau suprasti kaip tai daryti ir asmeniškai tobulintis. Kalbat telefonu svarbu atminti, kad klientai „piešia“ kompanijos portretą mintyse ir susidaro pirmąjį įspūdį, kurį pakeiti skambinat pakartotinai yra labai sunku. Akivaizdu, kad telefoninių skambučių specifika yra ta, kad mes lengviau galime pasiekti klientą, tačiau neturime jokio kito komunikavimo kanalo išskyrus garsą.  Modeliuojant situacijas jas analizuosime ir nagrinėsime telefoninio darbo specifiką, lavinsime telefoninio kalbėjimo (pardavimo) techniką ir įgūdžius. Ieškosime optimaliausių sprendimo būtų, kaip sudėtingose situacijose priimti sprendimus. Supažinsime su galimais įvairių situacijų sprendimo būdais ir sėkmingą bendravimą lemiančiais veiksniais.

Mokymai vyksta dinamiškai, kiekvienas dalyvis gali išbandyti save įvairiose simuliacinėse situacijose, o po mokymų įgytus gebėjimus panaudoti kasdieniame gyvenime ir darbe.