El. prekyba įmonėms: kaip “užsukti” pardavimus internetu?

Labai intensyvi visos dienos sesija, kurioje per daugybę praktinių pavyzdžių apžvelgsiu esminius el. prekybos platformų aspektus – juos galėsite iš karto pritaikyti savo įmonėje.

DĖSTYTOJAS

Simas Šarmavičius per 7 metus išaugino „Gera dovana“ grupės el. prekybos platformas Lenkijos, Lietuvos ir Latvijos rinkose, apimančiose per 42 mln. gyventojų, taip pat „Gera dovana“ grupėje vysto grožio paslaugoms skirtą platformą www.pasiutuslape.lt. Simas yra el. verslų konsultantas, konferencijų pranešėjas, lektorius, reguliariai skaitantis pranešimus, vedantis paskaitas ir mokymus el. prekybos tema.

 

SESIJOS TIKSLAS
Pasidalinti el. prekybos platformų ypatumais, kurie padės įmonėms pasirinkti tinkamą būdą, kaip pradėti parduoti internetu greičiau, daugiau ir pelningiau.

SESIJOS TURINYS

  1. prekybos nauda įmonei ir kodėl reikia pradėti ją vystyti dabar?
  2. Nuosava el. parduotuvė (Shopify, Magento ir kt.) ar prekybos platformos (Amazon, Ebay, Etsy ir kt.)?
  3. Kaip projektuoti nuosavą el. parduotuvę?
  4. Kaip pritraukti lankytojus? Google AdWords, SEO, naujienlaiškiai, pakartotinė rinkodara ir kt. kanalai
  5. Kaip matuoti rezultatus, kokie svarbiausi sėkmės indikatoriai?
  6. Kaip valdyti klientų aptarnavimą?
  7. Kaip formuoti komandą? Komanda viduje, išorinės agentūros ar laisvai samdomi specialistai?
  8. Kokius papildomus įrankius naudoti el. parduotuvėje?
  9. Kaip auginami prekės ženklai internete ir į ką atkreipti dėmesį?
  10. Kokios platformų ateities tendencijos?

KAM SKIRTA?
Įmonėms, planuojančioms pradėti prekybą el. prekybos platformose ar jau tai darančioms ir norinčioms reikšmingai pagerinti pardavimų rezultatus.

FORMATAS
Teorija. Praktiniai pavyzdžiai. Diskusijos. Užduotys.

TRUKMĖ
Viena diena: 9–17 val. su pertraukomis.