Plataus vartojimo, kasdieninių prekių rinka įdomi tuo, kad jos dalyviais esame visi: vieni kaip gamintojai, kiti kaip prekybininkai, na o kiekvienas iš mūsų kaip pirkėjas. Visi susiduriame su specializuotų ir nespecializuotų parduotuvių gausa, nuolat plečiamu gamintojų produkcijos asortimentu bei įvairiomis reklamos ir pardavimų skatinimo priemonėmis.
Plačiau
Marketingas
Lapkričio 03,2015
Akinių pardavimai: kova su prietarais ir pastangos kurti vertę
Audrius Gruodis UAB „Ekonominės konsultacijos ir tyrimai“ vyr. konsultantas, pardavimų ir klientų aptarnavimo lektorius Akinių pardavimo sėkmė didele dalimi priklauso nuo vyraujančio požiūrio į akinius. Jis svyruoja nuo madingo aksesuaro iki medicininės priemonės, kurią dėvėti verčia „liga“. Statistikos duomenimis 65 proc. pasaulio gyventojų reikalinga regėjimo korekcija. Amerikoje akinius ar kontaktinius lęšius nešioja net 59 proc. visų […]
Plačiau
Strategija ir jos įgyvendinimas
Birželio 05,2013
VĮ #44: Reklama internete: mokame už pastangas ar už rezultatą?!
Šį kartą kviečiame Jus paskaityti EKT Vadybos įžvalgas #43 apie reklamą tradiciniuose žiniasklaidos kanaluose bei internete. Pokalbyje su UAB „Icona“ direktoriumi Tomu Indriūnu rasite atsakymus į šiuos mūsų užduotus klausimus: Kokia Lietuvos interneto reklamos rinka buvo pastaruosius keletą metų? Kaip keitėsi rinka? Kokie pagrindiniai aspektai tai lėmė? Kokios yra reklamos internete galimybės? Kokie pranašumai prieš […]
Plačiau
Marketingas
Lapkričio 27,2012
VĮ #37: Neurorinkodara – ar įmanoma sukurti 100 proc. paveikią reklamą?
Pastaruoju metu Lietuvoje marketingo ir reklamos specialistų pokalbiuose bei visuomeninėse diskusijose užvirė tikras nuomonių karas, susijęs su transliuojamomis reklamomis ir jų turiniu. 2012 m. lapkričio 20 d. naujienų portale Delfi.lt pasirodęs straipsnis „Nauji laikai – ir bankas prisistato homoseksualiu bučiniu“ sulaukė kone tūkstančio komentarų. Vieni įžvelgia reklamdavių pastangas sustiprinti reklaminiuose klipuose siunčiamas žinutes, kiti piktinasi […]
Plačiau
Strategija ir jos įgyvendinimas
Lapkričio 08,2012
VĮ #34: Naujų produktų ir prekės ženklų vystymas Lietuvoje: lengva užduotis?
Mažmeninė prekyba yra kone labiausiai konkurencingas sektorius Lietuvoje. Prekybos srityje klaidos kaina gali būti milžiniška. Rinkos dalyviai nuolat alsuoja vienas kitam į nugarą, žiniasklaidos kanaluose „verda“ informacinis, reklaminis karas. Iš kitos pusės, tradicinių marketingo kanalų gausa, produktų sudėtingumas, besikeičiantys vartotojų lūkesčiai – tai tik dalis iššūkių, su kuriais susiduria šiuolaikinės organizacijos, kurdamos ir pristatydamos rinkai […]
Plačiau
Strategija ir jos įgyvendinimas
Rugsėjo 05,2012
VĮ #30: Skaitmeninė rinkodara: skepticizmas ar smalsumas?
Vis daugiau įmonių pastaruoju metu žengia į naujus reklamos kanalų vandenis. UAB „LITS“, RAIBEC prekinio ženklo valdytojai, informavo, kad jų „klientai per pirmąjį šių metų pusmetį “Google AdWords” reklaminėms kampanijoms išleido daugiau nei 1.000.000 Lt“. Apie skaitmeninės rinkodaros ypatumus kalbamės su UAB “LITS” / RAIBEC direktoriumi Remigijumi Kuliešiumi.
Plačiau
Strategija ir jos įgyvendinimas
Gegužės 23,2012
VĮ #21: Nauji verslo sėkmės rodikliai – ar verta šokti pagal kliento dūdelę?
Stebėdami mobiliųjų telekomunikacijų bendrovių marketingo veiklą ir vertindami verslo strategijas matome, kad visi trys mobilaus ryšio operatoriai neriasi iš kailio ieškodami konkurencinio išskirtinumo argumentų. Kompanija “Tele2“, remdamasi auditorijos tyrimais, sukūrė reklamą, kurioje teigiama, kad nėra jokių reikšmingų skirtumų tarp mobiliųjų operatorių paslaugų, taigi kaina turėtų būti pagrindinis apsisprendimo, kurį operatorių rinktis, kriterijus. Bendrovės “Omnitel“ reklama […]
Plačiau