Klientai






Mokymai
Siekdamos savo strateginių tikslų, organizacijos vis dažniau renkasi projektinę darbų organizavimo formą. Ji suteikia lankstumo, todėl galima efektyviau naudoti ribotus išteklius, lengviau valdyti organizaciją, tai skatina verslo plėtrą. Šie mokymai padės susisteminti bei pagilinti projektų valdymo žinias, standartizuoti įmonėje naudojamus metodus bei priemones. Mokymų metu dalyviai įgyja projektų valdymo kompetenciją, pagrįstą racionaliu projekto planavimu, išteklių […]
PlačiauMokymų metu itin didelis dėmesys yra skiriamas projekto inicijavimui, projekto problematikos sukūrimui, vystymui ir pristatymui komandoje. Mokymų metu akcentuojamas ne tik konkretaus projekto valdymas, bet ir su projektu susiję veiksniai: projekto suinteresuotų šalių valdymas, projekto rizikos valdymas. Dalyviai yra supažindinami su įvairiais įrankiais šiems aspektams valdyti. Įvertinus šiuos aspektus mokymų dalyviai kur kas geriau suvokia projekto planavimo niuansus, […]
PlačiauKasdieniai projektai tampa sudėtingesni, labiau integruoti, brangesni ir svarbesni kiekvienai bendrovei kasdieniuose veiklos procesuose. Vadovaujantis Projektų valdymo instituto duomenimis (PMI) visi pokyčiai ir strategijos yra įgyvendinamos per Programas ir projektus. Strateginis projektų portfelio valdymas tampa projektų valdymo skyriaus prioritetu.
Struktūra ir sistemos
Organizacijos projektų valdymo brandos modelis (OPM3) skatina organizacijas efektyviai vertinti vykdomus projektus bei struktūruoti procesų valdymą visos organizacijos mastu.
Projektų valdymas
Geroji projekto valdymo praktika tampa būtina organizacijoms, siekiant išlaikyti administracinius procesus efektyvius, strategiją padaryti įgyvendinamą.
Išorinis projekto valdymas
Siekiant geriausių rezultatų, organizacijos gali pasinaudoti išorinių projektų vadovų paslaugomis. Išorinis projektų valdymas užtikrina, kad organizacijos kasdieniai procesai bus mažiau paveikti dėl įgyvendinamo projekto resursų poreikio. Tuo tarpu pats projektas dažniausiai bus tiksliau įgyvendintas.
Organizacijos žinių bazės valdymas
Organizacijoms siekiant tapti efektyvesnėmis, būtina efektyviai valdyti organizacijos projektų valdymo žinias, išmokti gerąsias praktikas ir pamokas iš įvykdytų projektų, skatinti organizacijos tobulėjimą.
Kuo mes galime būti naudingi klientams:
- Organizacijos projektų valdymo brandos metodikos diegimas (OPM3)
- Projektų valdymo paslaugos
- Projektų portfelio analitika ir valdymas
- Gerosios projektų valdymo praktikos diegimas
- Įgyvendintų projektų analizė ir įžvalgos
Klientai



ES fondų investicinės paramos ir kitų finansavimo šaltinių projektų rengimas
Rengiame privataus verslo ir viešojo sektoriaus jmonėms ir organizacijoms paraiškas, investicijų projektus, galimybių studijas, verslo planus ES fondų investicinei paramai gauti pagal šias ES fondų investicinės paramos ir kitas finansavimo programas:
- 2014-2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programa
- EEE ir Norvegijos finansinių mechanizmų programa
- Lietuvos ir Šveicarijos bendradarbiavimo programa
- Interreg
- Horizontas 2020
- Erasmus+
- NVO Programos Lietuvoje projektų rengimas ir valdymas
Projekto įgyvendinimo, projekto rezultatų, biudžeto ir laikotarpio stebėsenos ir monitoringo bei projekto užbaigimo etapus apima projekto administravimo paslaugos.
Susiję įrašai
Kviečiame įmones teikti paraiškas pagal galiojančius kvietimus PRAMONĖS ĮMONIŲ GAMYBOS MODERNIZAVIMUI Finansuojama veikla –DPT diegimas Lietuvos tradicinės pramonės šakose, siekiant stiprinti ir modernizuoti MVĮ pramoninę bazę, sudarant sąlygas masinei inovatyvių produktų (produkcijos) (panaudojant DPT) gamybai plėtoti. Paraiškų teikimo terminas – 2017-06-21 Daugiau informacijos DALYVAVIMUI MTEPI RENGINIUOSE IR INICIATYVOSE Finansuojama veikla –Dalyvavimas tarptautinių MTEPI […]

Klientai





Mokymai
“Mes esame atsakingi ne vien už tai, ką darome, bet ir už tai, ko nedarome.” Žanas Batistas Moljeras Apie organizacijų socialinę atsakomybę (SA) išsivysčiusiose pasaulio šalyse diskutuojama jau daugiau nei penkiasdešimt metų. Viena gerai žinoma tarptautinė kompanija yra pasakiusi: „SA planą mes tiesiog vadiname „Planas A“, nes plano B nėra“. Lietuvoje ši sąvoka, procesas tik […]
PlačiauĮmonių socialinė atsakomybė (ĮSA) – tai įmonių ideologija, politika bei praktika, atspindinti tokią įmonių elgseną, kai jos į savo veiklą savanoriškai įtraukia socialinius ir aplinkosaugos klausimus bei santykiuose su visais suinteresuotais visuomenės, verslo ir valdžios atstovais vadovaujasi pagarbos žmogui, visuomenei bei gamtai vertybiniais principais.
Organizacijos labiau gilinasi į tai, kas dar be finansinių paskatinimų, motyvuoja darbuotojus? Kaip tapti patraukliu darbdaviu? Kokius konkurencinius pranašumus galiu įgyti? Kokią žalą aplinkai daro mano vykdoma veikla? Kokį indėlį galiu įnešti į aplinką, visuomenę, kurios ištekliais naudojuosi? Ir begalė kitų klausimų, į kuriuos atsakymą padeda rasti diegiamas SA 8000 standartas.
Standartas SA8000 – etiškos darbdavystės standartas. Tai reikalavimai įmonei, kuri nori nepriklausomo įvertinimo pagalba pademonstruoti socialiai atsakingą požiūrį į darbo sąlygų sudarymą ir palaikymą.
Susiję įrašai
Seimo siūlymas įmonėms viešinti vidutinį darbuotojų darbo užmokestį netenkina tų įmonių, kurios nori slėpti mažą savo konkurencingumą ar didelį žmonių išnaudojimą. Tai Lietuvos įmonėms nėra svetima. Taip LRT RADIJO laidoje „LRT Aktualijų studija“ teigia įmonės „Ekonominės konsultacijos ir tyrimai“ direktorius Gintas Umbrasas. Naujojo Darbo kodekso projekte numatyta, kad darbdaviai privalės skelbti informaciją apie darbuotojų, išskyrus […]

Socialinės atsakomybės veiklas vykdančios įmonės jau nebeklausia „kam to reikia“, o ieško naujų būdų mažinti neigiamą poveikį aplinkai, vystyti socialinės atsakomybės veiklas, motyvuoti komandą ir kurti teigiamus pokyčius. Trečius metus iš eilės VšĮ „Rūpi“ organizavo konkursą „Verslas atsakingai“, kurio tikslas – dalytis patirtimi, išrinkti ir apdovanoti atsakingiausią Lietuvos įmonę, kuri 2015 metais labiausiai prisidėjo prie […]
