Klientai









Patirtis
Naudojant QPR Metrics programinę įrangą, organizacijos procesų matavimo modelyje sukuriama strateginio ar metinio veiklos plano struktūra, nustatomos darbuotojų atsakomybės ir kita svarbi informacija, kuri vėliau gali būti naudojama procesų matavimui, tokiu būdu susiejant su strateginias tikslais.
PlačiauMokymai
„Nekurti planų, vadinasi, planuoti pralaimėjimą.“ – B.Franklinas Strateginis planavimas yra privalomas viešojo valdymo institucijoms, tame tarpe vietos savivaldos organizacijoms, kitiems teritoriniams padaliniams, kurie turi planuoti ne tik institucijos administracinę veiklą, bet ir visos valdomos teritorijos plėtrą. Dažnai, šis iš metų į metus besikartojantis procesas, yra varginantis arba vadinamas „darbas dėl darbo“, tačiau jo svarba yra […]
Plačiau“Mes esame atsakingi ne vien už tai, ką darome, bet ir už tai, ko nedarome.” Žanas Batistas Moljeras Apie organizacijų socialinę atsakomybę (SA) išsivysčiusiose pasaulio šalyse diskutuojama jau daugiau nei penkiasdešimt metų. Viena gerai žinoma tarptautinė kompanija yra pasakiusi: „SA planą mes tiesiog vadiname „Planas A“, nes plano B nėra“. Lietuvoje ši sąvoka, procesas tik […]
Plačiau“Sunkumų šerdyje slypi galimybės.” Albertas Einšteinas Pokyčių vadyba yra neišvengiama bet kokios įmonės, organizacijos efektyvaus prisitaikymo prie aplinkybių sąlyga. Dar daugiau, tai esminė bet kokios organizacijos egzistencijos prielaida. Vienos įmonės veikia sėkmingai, nes sugeba atsikratyti senų stereotipų, kitas gi nugramzdina ilgalaikė strategija, visai netinkanti esamomis sąlygomis, ir pesimistinis požiūris. Taigi, ar MES prisiimame atsakomybę už […]
PlačiauStrateginiai iššūkiai
Strateginis planavimas tampa vienu iš pagrindinių pokyčių ir plėtros valdymo įrankių šiandienėse organizacijose. Kryptinga plėtra ir nuosekli analizė leidžia kur kas efektyviau ir labiau planuotai valdyti organizaciją. Didžiausios pasaulinės konsultacinės bendrovės identifikuoja, kad strategija bus vienas iš pagrindinių valdymo įrankių, kuris padės organizacijose geriau komunikuoti tikslus, efektyviau susitelkti bendriems tikslams.
- Faktiniai duomenys – rengiant strategijas mes padedame identifikuoti tobulintinas sritis ir atrasti naujas galimybes naudodamiesi faktiniais duomenimis.
- Struktūruotas procesas – struktūruotas strategijos rengimo procesas užtikrina sklandų ir efektyvų visos komandos darbą rengiant strategijas.
- Ambicingi tikslai – vienas iš didžiausių iššūkių organizacijose yra ambicijų stoka. Mes dirbame su organizacijomis siekdami iškelti įgyvendinamus, tačiau ambicingus tikslus.
- Darbas su žmonėmis – strategiją įgyvendina žmonės, o ne dokumentai ar informacinės sistemos. Dirbdami su klientais mes daugiausiai dėmesio skiriame strategijos įgyvendinimui su dabartiniais organizacijos darbuotojais.
Per daugiau nei 20 metų patirtį Strategijos rengimas ir formavimas yra tapęs mūsų arkliuku ir pateikiame savo klientams gerąją strateginio planavimo praktiką, padedame identifikuoti dabartinius iššūkius ir atrasti naujas galimybes. Padėdami bendrovėms rengti strategijas, mes padedame identifikuoti pagrindines raidos kryptis, tikslus bei padaryti juos įgyvendinamus.
Strateginiams iššūkiams spręsti, mūsų aktualios paslaugos:
- Verslo plėtros strategijų rengimas
- Organizacijos valdymo strategijų parengimas
- Miestų plėtros ir valdymo strategijos
- Subalansuotų veiklos rodiklių sistema (BSC)
- Strategijos įgyvendinimo proceso valdymo sistema (XPP)
Susiję įrašai
Kovo 29 d. Alfa.lt publikuotame straipsnyje „Nauja rinkliavos už atliekas tvarka gąsdina savivaldybes: kai kur kaina gali kilti dvigubai“ teigiama, kad Lietuvos savivaldybės su nerimu laukia vasaros. Jeigu Aplinkos ministerija neišgirs savivaldybių siūlymų ir neatidės naujų taisyklių dėl rinkliavos už komunalinių atliekų surinkimą ir atliekų tvarkymą įgyvendinimo tolesniam laikui, po liepos 1 dienos atliekų tvarkyme gali kilti chaosas […]

Klientai




Patirtis
Su QPR Metrics sukuriama organizacijos klientų pasitenkinimo sistema, kurioje nustatomi klientų pasitenkinimo vertinimo rodikliai, už tų rodiklių įgyvendinimą atsakingi organizacijos darbuotojai ir kita svarbi informacija susijusi su klientų pasitenkinimo vertinimu.
PlačiauOrganizacijoje sukuriama veiklos tikslų nustatymo, jų pasiekimo laipsnio pamatavimo kriterijų sudarymo ir rezultatų vertinimo sistema, užtikrinanti visos organizacijos mobilizavimą strateginių tikslų kryptimi.

Naudojant QPR Metrics programinę įrangą, organizacijos procesų matavimo modelyje sukuriama strateginio ar metinio veiklos plano struktūra, nustatomos darbuotojų atsakomybės ir kita svarbi informacija, kuri vėliau gali būti naudojama procesų matavimui, tokiu būdu susiejant su strateginias tikslais.
PlačiauMokymai
Kokiems darbams skirti LEAN įrankiai? Padeda suvokti kokią vertę gauna mūsų klientai, kaip šią vertę kuriame mes, kuri dalis darbo procesų kuria vertę, kurie veiksmai yra šalutiniai. Kiek organizacijai kainuoja vertę kuriantys / nekuriantys procesai. Leidžia organizacijai ženkliai sumažinti sąnaudas: darbo laiko, patalpų ir erdvės, įrangos, žaliavų, finansų. Leidžia organizacijai patenkinti kliento poreikius pageidaujamų produktų […]
PlačiauŠiandieniame versle duomenų kiekis padidėjo eksponentiškai: modernios IT sistemos, išmanūs prietaisai ir protingi veiklos procesai. Visi šie duomenys padeda bendrovėms geriau ir efektyviau suprasti savo procesus, geriau įgyvendinti strategiją bei pasiekti iškeltus strateginius tikslus. Mes padedame organizacijoms susigaudyti šiuose duomenyse, atrasti, kas yra svarbu.
Vadovų dėmesio sutelkimas
Rodikliai supaprastina vadovybei atkreipti dėmesį į svarbius verslo aspektus, identifikuoti prioritetus.
Strategijos įgyvendinimui
Strategijos įgyvendinimo nuoseklumas ir rezultatų prognozavimas tampa ženkliai paprastesnis nuosekliai stebint bendrovės procesinius rodiklius
Įžvalgos
Mūsų praktikoje mes naudojame išorinius duomenis, siekiant kompleksiškai įvertinti bendrovės veiklą.
Skirtingų bendrovės padalinių matavimas ir palyginimas atveria milžiniškas tobulinimo galimybes, įžvalgas apie kasdienius procesus ir efektyviai praneša apie šiandien vykstančių procesų rezultatus ir prasmę.
Efektyviai valdyti bendrovės rodiklius mes dažniausiai naudojame:
- Subalansuotų veiklos rodiklių sistema (BSC)
- Darbuotojų rezultatyvumo didinimo sistema (PPM)
- Europos kokybės užtikrinimo modelis (EFQM)
- Bendrasis vertinimo modelis
- Kaštų valdymas pagal tikslinį vienetą
Klientai



ES fondų investicinės paramos ir kitų finansavimo šaltinių projektų rengimas
Rengiame privataus verslo ir viešojo sektoriaus jmonėms ir organizacijoms paraiškas, investicijų projektus, galimybių studijas, verslo planus ES fondų investicinei paramai gauti pagal šias ES fondų investicinės paramos ir kitas finansavimo programas:
- 2014-2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programa
- EEE ir Norvegijos finansinių mechanizmų programa
- Lietuvos ir Šveicarijos bendradarbiavimo programa
- Interreg
- Horizontas 2020
- Erasmus+
- NVO Programos Lietuvoje projektų rengimas ir valdymas
Projekto įgyvendinimo, projekto rezultatų, biudžeto ir laikotarpio stebėsenos ir monitoringo bei projekto užbaigimo etapus apima projekto administravimo paslaugos.
Susiję įrašai
Kviečiame įmones teikti paraiškas pagal galiojančius kvietimus PRAMONĖS ĮMONIŲ GAMYBOS MODERNIZAVIMUI Finansuojama veikla –DPT diegimas Lietuvos tradicinės pramonės šakose, siekiant stiprinti ir modernizuoti MVĮ pramoninę bazę, sudarant sąlygas masinei inovatyvių produktų (produkcijos) (panaudojant DPT) gamybai plėtoti. Paraiškų teikimo terminas – 2017-06-21 Daugiau informacijos DALYVAVIMUI MTEPI RENGINIUOSE IR INICIATYVOSE Finansuojama veikla –Dalyvavimas tarptautinių MTEPI […]

Klientai














Mokymai
Bet kuris klientas tikisi problemos sprendimo ir tinkamo aptarnavimo. Tačiau, ne tik nuo kvalifikuotos pagalbos priklauso, ar interesantas liks patenkintas, ar grįš pas mus su dar didesnėmis problemomis ir dar konfliktiškai nusiteikęs, ar vertins mūsų profesionalumą ir bus linkęs bendradarbiauti. Mokymų metu Jūs susipažinsite su: svarbiausi veiksmai ir resursų paskirstymas; klientų segmentavimas ir proporcijos; būtini […]
PlačiauKo tikimės mes skambindami klientui? Ko tikisi klientas išgirdęs mūsų „Laba diena, Jums skambina…“ kaip suderinti lūkesčius ir pasiekti pokalbio tikslą? Šio seminaro metu ir bus siekiama rasti konkrečiai kompanijai tinkamą telefoninių pokalbių organizavimo būdą, padėti darbuotojams geriau suprasti kaip tai daryti ir asmeniškai tobulintis. Kalbat telefonu svarbu atminti, kad klientai „piešia“ kompanijos portretą mintyse ir […]
PlačiauVisi prekes ar paslaugas parduodantys specialistai pasakys, kad vienos universalios pardavimo strategijos nėra. Kartais tenka girdėti, jog, norint parduoti, kaskart reikia ieškoti individualių sprendimų. Tačiau yra ir kita nuomonė, tvirtinanti, kad iš dešimties klientų visada mažiausiai du nuperka, todėl pakanka tik aplankyti klientus. Taigi, požiūriai įvairūs ir tuomet kyla klausimas, o kaip elgtis iš tikrųjų? […]
PlačiauVadovaujantis užsienio konsultacinių bendrovių apžvalgomis, marketingas ir pardavimai turės vis didesnę įtaką kasdienėje įmonių veikloje. Kuo toliau, tuo geriau reikės pažinti savo klientus, strategiškai planuoti visas pardavimų iniciatyvas ir efektyviau valdyti pasiūlymų teikimą savo klientams.
Geresnis vartotojo supratimas
Vis didesnį dėmesį reikės skirti geresniam savo klientų ir vartotojų supratimui. Asmeninių poreikių, produktų naudojimo ir kiti aspektai bus vis labiau reikalingi. Tradiciniai rinkodaros tyrimai turės vis mažesnę įtaką kasdienėje veikloje, tačiau didesni duomenų kiekiai leis pažinti vartotojus iš kitos perspektyvos.
Asmeninis aptarnavimas kiekvienam
Kiekvienam klientui suteikiamas asmeninis aptarnavimas taps naujuoju industrijos standartu. Tai kelia ne tik milžiniškus iššūkius dėl informacijos tėkmės bendrovėse, bet ir žmogiškųjų savybių tobulinimui.
Skaitmenizacija
Skaitmeniniai kanalai tampa vis labiau prieinami, atsiveria naujos galimybės. Elektroninė prekyba ir reklama įgauna naują pagreitį. Šiuo metu tai yra greičiausiai auganti reklamos sritis. Taip pat pasauliniu mastu visų bendrovių dėmesys yra skiriamas elektroninei prekybai vien dėl to, kad galima suteikti standartizuotą paslaugų kokybę ir mažesni prekybos kaštai.
Mes padedame susitvarkyti su šiais iššūkiais
|
|
Susiję įrašai
Alkoholio suvartojimo Lietuvoje rodikliai yra klaidingi – statistikai į juos neįtraukia kai kurie svarbių veiksnių, rodo naujas tyrimas. Pasak jo, suskaičiavus šešėlinio alkoholio pardavimą, emigrantų ir užsienio turistų išvežamą alkoholį, šis rodiklis yra mažesnis beveik 1 litru – apie 13,1 litro vienam gyventojui. UAB „Ekonominės konsultacijos ir tyrimai“ partneris Darius Dulskis mano, jog ir 13 […]

Per mėnesį vienas užsienyje gyvenantis tautietis iš Lietuvos išsiveža arba jam atvežama vidutiniškai 10,5 litro įvairių alkoholinių gėrimų, rodo pirmą kartą atliktas išsamus tyrimas, siekęs įvertinti, kaip emigracija veikia prekių judėjimą. Apklausoje dalyvavo daugiau nei 500 emigravusių Lietuvos piliečių, gyvenančių Didžiojoje Britanijoje, Norvegijoje, Airijoje, Švedijoje ir kitose šalyse. Tyrimas parodė, kad tik vienas iš šešių […]
PlačiauKlientai





Mokymai
“Mes esame atsakingi ne vien už tai, ką darome, bet ir už tai, ko nedarome.” Žanas Batistas Moljeras Apie organizacijų socialinę atsakomybę (SA) išsivysčiusiose pasaulio šalyse diskutuojama jau daugiau nei penkiasdešimt metų. Viena gerai žinoma tarptautinė kompanija yra pasakiusi: „SA planą mes tiesiog vadiname „Planas A“, nes plano B nėra“. Lietuvoje ši sąvoka, procesas tik […]
PlačiauĮmonių socialinė atsakomybė (ĮSA) – tai įmonių ideologija, politika bei praktika, atspindinti tokią įmonių elgseną, kai jos į savo veiklą savanoriškai įtraukia socialinius ir aplinkosaugos klausimus bei santykiuose su visais suinteresuotais visuomenės, verslo ir valdžios atstovais vadovaujasi pagarbos žmogui, visuomenei bei gamtai vertybiniais principais.
Organizacijos labiau gilinasi į tai, kas dar be finansinių paskatinimų, motyvuoja darbuotojus? Kaip tapti patraukliu darbdaviu? Kokius konkurencinius pranašumus galiu įgyti? Kokią žalą aplinkai daro mano vykdoma veikla? Kokį indėlį galiu įnešti į aplinką, visuomenę, kurios ištekliais naudojuosi? Ir begalė kitų klausimų, į kuriuos atsakymą padeda rasti diegiamas SA 8000 standartas.
Standartas SA8000 – etiškos darbdavystės standartas. Tai reikalavimai įmonei, kuri nori nepriklausomo įvertinimo pagalba pademonstruoti socialiai atsakingą požiūrį į darbo sąlygų sudarymą ir palaikymą.
Susiję įrašai
Seimo siūlymas įmonėms viešinti vidutinį darbuotojų darbo užmokestį netenkina tų įmonių, kurios nori slėpti mažą savo konkurencingumą ar didelį žmonių išnaudojimą. Tai Lietuvos įmonėms nėra svetima. Taip LRT RADIJO laidoje „LRT Aktualijų studija“ teigia įmonės „Ekonominės konsultacijos ir tyrimai“ direktorius Gintas Umbrasas. Naujojo Darbo kodekso projekte numatyta, kad darbdaviai privalės skelbti informaciją apie darbuotojų, išskyrus […]

Socialinės atsakomybės veiklas vykdančios įmonės jau nebeklausia „kam to reikia“, o ieško naujų būdų mažinti neigiamą poveikį aplinkai, vystyti socialinės atsakomybės veiklas, motyvuoti komandą ir kurti teigiamus pokyčius. Trečius metus iš eilės VšĮ „Rūpi“ organizavo konkursą „Verslas atsakingai“, kurio tikslas – dalytis patirtimi, išrinkti ir apdovanoti atsakingiausią Lietuvos įmonę, kuri 2015 metais labiausiai prisidėjo prie […]

Mokymai
Čempionų programa Kompanijos vadovybei ir padalinių / procesų vadovams mokymo programoje pateikiama informacija apie operacinės (veiklos valdymo) strategijos formavimo ir įgyvendinimo principus, apie procesinį veiklos valdymo požiūrį, vertybių, valdymo principų bei metodų derinį, aukščiausių vadovų paskirtį, LSS sistemos funkcionavimo struktūrą ir dalyvių vaidmenis organizacijoje bei daugelį kitų svarbių dalykų, kurie būtini stabiliam, pelningam organizacijos augimui […]
PlačiauLean Six Sigma (LSS) suderina du gerinimo metodus, kurie leidžia darbus padaryti:
– daug geriau (taikant Six Sigma) – KOKYBĖ;
– daug greičiau (taikant Lean principus) – GREITIS;
kartu tai reiškia – darbus padaryti – žemiausiais kaštais.
Pagrindinis LSS sistemos uždavinys – valdyti organizacijos vertės kūrimo procesų ir gaunamų rezultatų svyravimą (variaciją): trukmės svyravimą (variaciją); sąnaudų svyravimą (variaciją); kokybės svyravimą (variaciją). Netinkama vertės kūrimo procesų trukmė bei sąnaudos yra nenaudingos nei savininkams/organizacijai, nei klientams. Trukmė ir sąnaudos turi mažėti. Netinkama kompanijos vertės kūrimo procesų kokybė vargina klientus (tiek išorinius, tiek vidinius). Žema, pažadų neatitinkanti produktų ir paslaugų kokybė griauna kompanijos reputaciją. Klaidos brangiai kainuoja, klaidų taisymas didina sąnaudas. Per didelė kokybė (persistengimas) – taip pat yra netikslinga. Ji didina sąnaudas, kurios neatsiperka bei nepagrįstai augina klientų lūkesčius.
Veiklos Gerinimo tikslas – nuolat didinti organizacijos vertės kūrimo procesų efektyvumą ir produktyvumą, taikant šiam tikslui tinkančius metodus.
Sistemos diegimo/mokymosi etapai:
- LSS ČEMPIONŲ – KOMPANIJOS VADOVYBĖS, PROCESŲ VADOVŲ – MOKYMAI (plačiau skaitykite https://www.ekt.lt/mokymai/lean-six-sigma/ )
- PROCESŲ IR PROBLEMŲ IDENTIFIKAVIMAS;
Etapo rezultatai: identifikuoti procesai; nustatytos galimų problemų sritys ir pradinės hipotezMATAVIMAS; - ANALIZĖ;
Etapo rezultatai: įvertintas organizacijos gebėjimas rinkti reikiamus duomenis; išmatuotas dabartinių veiklos procesų statusas; priimti sprendimai gerinti veiklos efektyvumą. - GERINIMAS;
Etapo rezultatai: surastos procesų tobulinimo galimybės. - STANDARTIZAVIMAS.
Etapo rezultatai: patvirtinta praktika nuolat kartojama bei nuolat gerinama; darbuotojai moka tai daryti, jų elgesys pastiprinamas ir apdovanojamas.
Viso proceso rezultatas – padidintas srauto ir resursų panaudojimo efektyvumas t.y.:
- Sumažinta procesų ciklo trukmė;
- Sumažinti procesų kaštai/nuostoliai;
- Sumažinti procesų ir jų rezultatų svyravimai;
- Pagerinta produktų ir paslaugų kokybė;
- Pagreitintas naujų produktų/paslaugų kūrimas;
- Pagreitintas ataskaitų pateikimas;
- Padidintas veiklos prognozių tikslumas.