Strategija

Klientai

Strateginiai iššūkiai

Strateginis planavimas tampa vienu iš pagrindinių pokyčių ir plėtros valdymo įrankių šiandienėse organizacijose. Kryptinga plėtra ir nuosekli analizė leidžia kur kas efektyviau ir labiau planuotai valdyti organizaciją. Didžiausios pasaulinės konsultacinės bendrovės identifikuoja, kad strategija bus vienas iš pagrindinių valdymo įrankių, kuris padės organizacijose geriau komunikuoti tikslus, efektyviau susitelkti bendriems tikslams.

  • Faktiniai duomenys – rengiant strategijas mes padedame identifikuoti tobulintinas sritis ir atrasti naujas galimybes naudodamiesi faktiniais duomenimis.
  • Struktūruotas procesas – struktūruotas strategijos rengimo procesas užtikrina sklandų ir efektyvų visos komandos darbą rengiant strategijas.
  • Ambicingi tikslai – vienas iš didžiausių iššūkių organizacijose yra ambicijų stoka. Mes dirbame su organizacijomis siekdami iškelti įgyvendinamus, tačiau ambicingus tikslus.
  • Darbas su žmonėmis – strategiją įgyvendina žmonės, o ne dokumentai ar informacinės sistemos. Dirbdami su klientais mes daugiausiai dėmesio skiriame strategijos įgyvendinimui su dabartiniais organizacijos darbuotojais.

Per daugiau nei 20 metų patirtį Strategijos rengimas ir formavimas yra tapęs mūsų arkliuku ir pateikiame savo klientams gerąją strateginio planavimo praktiką, padedame identifikuoti dabartinius iššūkius ir atrasti naujas galimybes. Padėdami bendrovėms rengti strategijas, mes padedame identifikuoti pagrindines raidos kryptis, tikslus bei padaryti juos įgyvendinamus.

Strateginiams iššūkiams spręsti, mūsų aktualios paslaugos:

  • Verslo plėtros strategijų rengimas
  • Organizacijos valdymo strategijų parengimas
  • Miestų plėtros ir valdymo strategijos
  • Subalansuotų veiklos rodiklių sistema (BSC)
  • Strategijos įgyvendinimo proceso valdymo sistema (XPP)
Rodikliai ir veiklos vertinimas

Klientai

Šiandieniame versle duomenų kiekis padidėjo eksponentiškai: modernios IT sistemos, išmanūs prietaisai ir protingi veiklos procesai. Visi šie duomenys padeda bendrovėms geriau ir efektyviau suprasti savo procesus, geriau įgyvendinti strategiją bei pasiekti iškeltus strateginius tikslus. Mes padedame organizacijoms susigaudyti šiuose duomenyse, atrasti, kas yra svarbu.

Vadovų dėmesio sutelkimas

Rodikliai supaprastina vadovybei atkreipti dėmesį į svarbius verslo aspektus, identifikuoti prioritetus.

Strategijos įgyvendinimui

Strategijos įgyvendinimo nuoseklumas ir rezultatų prognozavimas tampa ženkliai paprastesnis nuosekliai stebint bendrovės procesinius rodiklius

Įžvalgos

Mūsų praktikoje mes naudojame išorinius duomenis, siekiant kompleksiškai įvertinti bendrovės veiklą.

Skirtingų bendrovės padalinių matavimas ir palyginimas atveria milžiniškas tobulinimo galimybes, įžvalgas apie kasdienius procesus ir efektyviai praneša apie šiandien vykstančių procesų rezultatus ir prasmę.

Efektyviai valdyti bendrovės rodiklius mes dažniausiai naudojame:

  • Subalansuotų veiklos rodiklių sistema (BSC)
  • Darbuotojų rezultatyvumo didinimo sistema (PPM)
  • Europos kokybės užtikrinimo modelis (EFQM)
  • Bendrasis vertinimo modelis
  • Kaštų valdymas pagal tikslinį vienetą
ES finansavimas

Klientai

ES fondų investicinės paramos ir kitų finansavimo šaltinių projektų rengimas

Rengiame privataus verslo ir viešojo sektoriaus jmonėms ir organizacijoms paraiškas, investicijų projektus, galimybių studijas, verslo planus ES fondų investicinei paramai gauti pagal šias ES fondų investicinės paramos ir kitas finansavimo programas:

  • 2014-2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programa
  • EEE ir Norvegijos finansinių mechanizmų programa
  • Lietuvos ir Šveicarijos bendradarbiavimo programa
  • Interreg
  • Horizontas 2020
  • Erasmus+
  • NVO Programos Lietuvoje projektų rengimas ir valdymas

Projekto įgyvendinimo, projekto rezultatų, biudžeto ir laikotarpio stebėsenos ir monitoringo bei projekto užbaigimo etapus apima projekto administravimo paslaugos.

Marketingas, pardavimai ir klientų patirtys

Klientai

Vadovaujantis užsienio konsultacinių bendrovių apžvalgomis, marketingas ir pardavimai turės vis didesnę įtaką kasdienėje įmonių veikloje. Kuo toliau, tuo geriau reikės pažinti savo klientus, strategiškai planuoti visas pardavimų iniciatyvas ir efektyviau valdyti pasiūlymų teikimą savo klientams.

Geresnis vartotojo supratimas

Vis didesnį dėmesį reikės skirti geresniam savo klientų ir vartotojų supratimui. Asmeninių poreikių, produktų naudojimo ir kiti aspektai bus vis labiau reikalingi. Tradiciniai rinkodaros tyrimai turės vis mažesnę įtaką kasdienėje veikloje, tačiau didesni duomenų kiekiai leis pažinti vartotojus iš kitos perspektyvos.

Asmeninis aptarnavimas kiekvienam

Kiekvienam klientui suteikiamas asmeninis aptarnavimas taps naujuoju industrijos standartu. Tai kelia ne tik milžiniškus iššūkius dėl informacijos tėkmės bendrovėse, bet ir žmogiškųjų savybių tobulinimui.

Skaitmenizacija

Skaitmeniniai kanalai tampa vis labiau prieinami, atsiveria naujos galimybės. Elektroninė prekyba ir reklama įgauna naują pagreitį. Šiuo metu tai yra greičiausiai auganti reklamos sritis. Taip pat pasauliniu mastu visų bendrovių dėmesys yra skiriamas elektroninei prekybai vien dėl to, kad galima suteikti standartizuotą paslaugų kokybę ir mažesni prekybos kaštai.

Mes padedame susitvarkyti su šiais iššūkiais

  • Naujų produktų vystymas
  • Rinkos tyrimai ir analizė
  • Vartotojų tyrimai ir analizė
  • Eksporto vystymas
  • Analitinės paslaugos
  • Vietovių marketingas
  • Pardavimų tobulinimas
  • Derybų strategija
  • Klientų aptarnavimo tobulinimas
  • Marketingo planavimas
  • Kainodara
  • Merchandizingas
  • Prekinių ženklų kūrimas
Įmonių socialinė atsakomybė

Klientai

Įmonių socialinė atsakomybė (ĮSA) – tai įmonių ideologija, politika bei praktika, atspindinti tokią įmonių elgseną, kai jos į savo veiklą savanoriškai įtraukia socialinius ir aplinkosaugos klausimus bei santykiuose su visais suinteresuotais visuomenės, verslo ir valdžios atstovais vadovaujasi pagarbos žmogui, visuomenei bei gamtai vertybiniais principais.

Organizacijos labiau gilinasi į tai, kas dar be finansinių paskatinimų, motyvuoja darbuotojus? Kaip tapti patraukliu darbdaviu? Kokius konkurencinius pranašumus galiu įgyti? Kokią žalą aplinkai daro mano vykdoma veikla? Kokį indėlį galiu įnešti į aplinką, visuomenę, kurios ištekliais naudojuosi? Ir begalė kitų klausimų, į kuriuos atsakymą padeda rasti diegiamas SA 8000 standartas.

 

Standartas SA8000 – etiškos darbdavystės standartas. Tai reikalavimai įmonei, kuri nori nepriklausomo įvertinimo pagalba pademonstruoti socialiai atsakingą požiūrį į darbo sąlygų sudarymą ir palaikymą.

Lean Six Sigma

Lean Six Sigma (LSS) suderina du gerinimo metodus, kurie leidžia darbus padaryti:
– daug geriau (taikant Six Sigma) – KOKYBĖ;
– daug greičiau (taikant Lean principus) – GREITIS;
kartu tai reiškia – darbus padaryti – žemiausiais kaštais.

Pagrindinis LSS sistemos uždavinys – valdyti organizacijos vertės kūrimo procesų ir gaunamų rezultatų svyravimą (variaciją): trukmės svyravimą (variaciją); sąnaudų svyravimą (variaciją); kokybės svyravimą (variaciją). Netinkama vertės kūrimo procesų trukmė bei sąnaudos yra nenaudingos nei savininkams/organizacijai, nei klientams. Trukmė ir sąnaudos turi mažėti.  Netinkama kompanijos vertės kūrimo procesų kokybė vargina klientus (tiek išorinius, tiek vidinius). Žema, pažadų neatitinkanti produktų ir paslaugų kokybė griauna kompanijos reputaciją. Klaidos brangiai kainuoja, klaidų taisymas didina sąnaudas. Per didelė kokybė (persistengimas) – taip pat yra netikslinga. Ji didina sąnaudas, kurios neatsiperka bei nepagrįstai augina klientų lūkesčius.

Veiklos Gerinimo tikslas – nuolat didinti organizacijos vertės kūrimo procesų efektyvumą ir produktyvumą, taikant šiam tikslui tinkančius metodus.

Sistemos diegimo/mokymosi etapai:

  1. LSS ČEMPIONŲ – KOMPANIJOS VADOVYBĖS, PROCESŲ VADOVŲ – MOKYMAI (plačiau skaitykite https://www.ekt.lt/mokymai/lean-six-sigma/ )
  2. PROCESŲ IR PROBLEMŲ IDENTIFIKAVIMAS;
    Etapo rezultatai: identifikuoti procesai; nustatytos galimų problemų sritys ir pradinės hipotezMATAVIMAS;
  3. ANALIZĖ;
    Etapo rezultatai: įvertintas organizacijos gebėjimas rinkti reikiamus duomenis;  išmatuotas dabartinių veiklos procesų statusas; priimti sprendimai gerinti veiklos efektyvumą.
  4. GERINIMAS;
    Etapo rezultatai: surastos procesų tobulinimo galimybės.
  5. STANDARTIZAVIMAS.
    Etapo rezultatai: patvirtinta praktika nuolat kartojama bei nuolat gerinama; darbuotojai moka tai daryti, jų elgesys pastiprinamas ir apdovanojamas.

Viso proceso rezultatas – padidintas srauto ir resursų panaudojimo efektyvumas t.y.:

  • Sumažinta procesų ciklo trukmė;
  • Sumažinti procesų kaštai/nuostoliai;
  • Sumažinti procesų ir jų rezultatų svyravimai;
  • Pagerinta produktų ir paslaugų kokybė;
  • Pagreitintas naujų produktų/paslaugų kūrimas;
  • Pagreitintas ataskaitų pateikimas;
  • Padidintas veiklos prognozių tikslumas.