Valdymas ir personalas

Vasario 27,2019
Vadovavimo komunikacijos metodai ir jų poveikis Komunikacijos klaidos organizacijai kainuoja brangiai. Šiuolaikinėje įmonėje būtinas visų grandžių bendradarbiavimas, nes individualios pastangos įgyvendinti kad ir pažangiausią sumanymą nebus vaisingos. VADOVAI TURI ŽINOTI, KAIP VEIKIA EFEKTYVI POKYČIŲ KOMUNIKACIJA!  Vadovavimo komunikacijos arba pokyčių komunikacijos mokymų metu pristatomi: darbuotojų instruktavimo, jų įtikinimo, motyvavimo ir įtraukimo metodai; galimybės kartu ir efektyviai spręsti organizacijos problemas; užduočių delegavimo, grįžtamojo ryšio […] Plačiau
Vasario 21,2019
Streso ir konfliktų valdymas Programos tikslas: lavinti darbuotojų konfliktų ir sudėtingų situacijų valdymo gebėjimus. Lektorė Lolita Kuginienė 25+ metų lektorės patirtis valstybinėse ir privačiose aukštosiose mokyklose. 20+ metų individualaus psichologinio konsultavimo patirtis. 32+ mokymo programų bei metodinių leidinių psichologams, konsultantams autorė   Programos turinys: • Streso fenomenas. Streso funkcija: bendras prisitaikymo sindromas. Pozityvus ir negatyvus streso aspektai. Vidiniai streso […] Plačiau
Vasario 21,2019
Įvadas į kibernetinę saugą: kas tai ir kaip ją užtikrinti? Kursų tikslas – pažinti dažniausiai kylančias grėsmes susijusias su kibernetiniais nusikaltimais, susipažinti su esama kibernetinio saugumo problematika ir teoriniais principais. Trukmė – 1 diena (8 akad. val.) Temos 1. Teisinis reglamentavimas Lietuvoje ir standartai; LR įstatyminė bazė ir atsakomybė, darbuotojo atsakomybė, informacijos apsaugos principai, informacijos saugos standartai, GDPR ir teisė būti pamirštam. 2. Interneto architektūra; […] Plačiau
Sausio 02,2019
Profesionalios derybos Mokymai skirti norintiems tapti stipresniais derybininkais. Praktinių mokymų metu dalyviai supras ir išmoks valdyti derybų procesą, žinos, kaip identifikuoti ir vesti derybas su skirtingo derybinio profilio klientais, išmoks taikyti ir pasinaudoti tinkamais derybiniais metodais. Plačiau
Sausio 02,2019
Išorinės komunikacijos strategija Komunikacija yra vienas svarbiausių įgūdžių, reikalingų sėkmingam gyvenimui. Komunikacijos kanalų vystymasis organizacijoje ir sąsaja tarp vidinės ir išorinės komunikacijos kanalų padeda organizacijai prisitaikyti prie kintančios aplinkos veiksnių ir kurti aiškų vaidmenį konkurencingoje rinkoje. Mokymų tikslas – atskleisti planingos ir kryptingos išorinės komunikacijos vaidmenį plėtojant verslą, sėkmingos komunikacijos kanalus ir jos poveikio aspektus. Mokymai orientuoti į […] Plačiau
Balandžio 22,2016
Pokyčių valdymas “Sunkumų šerdyje slypi galimybės.”  Albertas Einšteinas Pokyčių vadyba yra neišvengiama bet kokios įmonės, organizacijos efektyvaus prisitaikymo prie aplinkybių sąlyga. Dar daugiau, tai esminė bet kokios organizacijos egzistencijos prielaida. Vienos įmonės veikia sėkmingai, nes sugeba atsikratyti senų stereotipų, kitas gi nugramzdina ilgalaikė strategija, visai netinkanti esamomis sąlygomis, ir pesimistinis požiūris. Taigi, ar MES prisiimame atsakomybę už […] Plačiau
Balandžio 22,2016
Vadovavimo kompetencijos vidurinės grandies vadovams Mokymuose atskirsime profesionalų vadovavimą nuo „mėgėjiško“. Pateiksime nuoseklią tarpinės grandies vadovo darbo metodiką pagrindinėms veiklos kryptims. Analizuosime vadovo veiklos riziką ir jos valdymo priemones. Mokymus veda lyderystės psichologas turintis daugiau nei 20 metų vadovavimo patirtį. Programa skirta: vidurinės grandies vadovams, siekiantiems tobulinti vadovavimo ir lyderystės gebėjimus. Mokymų programos trukmė: 1 diena (8 akademinės valandos).   Lektorius dr. Alvydas […] Plačiau
Balandžio 22,2016
Darni technologinė komanda Ko tikimasi iš inžinerinio darbo darbuotojo? Kad jis atliktų tai, ką reikia atlikti. Tikimasi, kad jis bus efektyvus, tačiau tokių efektyvių darbuotojų akivaizdžiai trūksta, nors tarp jų: labai daug protingų; vaizduotė jiems nesvetima; žinių lygis aukštas. Talentingi žmonės dažnai dirba stebėtinai neefektyviai. Tai nutinka dažnai todėl, kad šie profesionalai efektyvumą supranta skirtingai nei įmonės vadovybė, […] Plačiau
Balandžio 22,2016
Vidinė komunikacija ir komandos galia Programa skirta bendravimo ir bendradarbiavimo efektyvumui stiprinti. Lektorė Eglė Masalskienė 20+ metų suaugusiųjų mokymo patirtis; 10 + metų psichologinio konsultavimo patirtis; 10 + metų mindfulness metodų praktikavimo patirtis mokymai. Sudalyvavę seminare dalyviai gebės: Pasirinkti elgesį, atspindintį nuostatą “mes lygūs”, ir laikytis šio elgesio strategijos. Atpažinti kitokias nuostatas (“esu viršesnis”…) savo ir kitų elgesyje. Palaikyti abipusį […] Plačiau
Balandžio 22,2016
Matavimo sistemos priežiūra QPR programoje Šios seminaro metu darbuotojams, atsakingiems už matavimo sistemos priežiūrą QPR programoje bus pasakojama apie darbuotojų, atsakingų už rodiklių modeliavimą ir matavimo duomenų įvedimą elektroninėje sistemoje, vaidmenis ir atsakomybes. Taip pat apmokoma, kaip kurti rodiklius, juos atnaujinti, įvesti matavimo duomenis, formuoti ataskaitas. Seminaro dalyviai ne tik susipažįsta su savo atsakomybėmis ir vaidmenimis prižiūrint matavimo sistemą, bet […] Plačiau
Balandžio 22,2016
Rinkliavos už atliekų tvarkymą sistemos įgyvendinimas Seminaras ypač aktualus savivaldai. Jos metu kalbame apie: Atliekų tvarkymo sistemos tobulinimą remiantis Lietuvos ir Europos Sąjungos atliekų tvarkymo politika: Europos Sąjungos tendencijos atliekų tvarkymo srityje. Komunalinių atliekų tvarkymą 2014-2020 m. Valstybinio atliekų tvarkymo plano nuostatos. Rinkliavos už komunalinių atliekų surinkimą iš atliekų turėtojų ir atliekų tvarkymą metodiką ir praktinį jos įgyvendinimą. Rinkliavos už komunalinių […] Plačiau
Balandžio 21,2016
LEAN metodų taikymo veikloje mokymai (Toyota sistemos filosofija) Kokiems darbams skirti LEAN įrankiai? Padeda suvokti kokią vertę gauna mūsų klientai, kaip šią vertę kuriame mes, kuri dalis darbo procesų kuria vertę, kurie veiksmai yra šalutiniai. Kiek organizacijai kainuoja vertę kuriantys / nekuriantys procesai. Leidžia organizacijai ženkliai sumažinti sąnaudas: darbo laiko, patalpų ir erdvės, įrangos, žaliavų, finansų. Leidžia organizacijai patenkinti kliento poreikius pageidaujamų produktų […] Plačiau
Balandžio 21,2016
Klientų aptarnavimas Bet kuris klientas tikisi problemos sprendimo ir tinkamo aptarnavimo. Tačiau, ne tik nuo kvalifikuotos pagalbos priklauso, ar interesantas liks patenkintas, ar grįš pas mus su dar didesnėmis problemomis ir dar konfliktiškai nusiteikęs, ar vertins mūsų profesionalumą ir bus linkęs bendradarbiauti. Mokymų metu Jūs susipažinsite su: svarbiausi veiksmai ir resursų paskirstymas; klientų segmentavimas ir proporcijos; būtini […] Plačiau
Balandžio 21,2016
Klientų aptarnavimas ir pardavimai telefonu Ko tikimės mes skambindami klientui? Ko tikisi klientas išgirdęs mūsų „Laba diena, Jums skambina…“ kaip suderinti lūkesčius ir pasiekti pokalbio tikslą? Šio seminaro metu ir bus siekiama rasti konkrečiai kompanijai tinkamą telefoninių pokalbių organizavimo būdą, padėti darbuotojams geriau suprasti kaip tai daryti ir asmeniškai tobulintis. Kalbat telefonu svarbu atminti, kad klientai „piešia“ kompanijos portretą mintyse ir […] Plačiau
Balandžio 21,2016
Projektų valdymas Siekdamos savo strateginių tikslų, organizacijos vis dažniau renkasi projektinę darbų organizavimo formą. Ji suteikia lankstumo, todėl galima efektyviau naudoti ribotus išteklius, lengviau valdyti organizaciją, tai skatina verslo plėtrą. Šie mokymai padės susisteminti bei pagilinti projektų valdymo žinias, standartizuoti įmonėje naudojamus metodus bei priemones. Mokymų metu dalyviai įgyja projektų valdymo kompetenciją, pagrįstą racionaliu projekto planavimu, išteklių […] Plačiau
Balandžio 21,2016
Simuliaciniai projektų planavimo ir valdymo mokymai Mokymų metu itin didelis dėmesys yra skiriamas projekto inicijavimui, projekto problematikos sukūrimui, vystymui ir pristatymui komandoje. Mokymų metu akcentuojamas ne tik konkretaus projekto valdymas, bet ir su projektu susiję veiksniai: projekto suinteresuotų šalių valdymas, projekto rizikos valdymas. Dalyviai yra supažindinami su įvairiais įrankiais šiems aspektams valdyti. Įvertinus šiuos aspektus mokymų dalyviai kur kas geriau suvokia projekto planavimo niuansus, […] Plačiau
Balandžio 21,2016
Vadovybės atstovų kokybei (VAK) praktiniai mokymai Seminaro tikslai – aptarti pagrindinius kokybės vadybos principus, sužinoti pagrindinius ISO 9001 standarto reikalavimus, kokybės vadybos sistemų valdymo problemas bei galimybes, kokybės vadybos sistemą paversti pridėtinę vertę kuriančiu įrankiu, perteikti geriausią Lietuvos ir užsienio įmonių praktiką. Plačiau
Balandžio 21,2016
Kokybės vadybos sistemos auditorių kursai Vadybos sistemos auditas – tai veidrodis, kuris gali parodyti, kaip patobulinti organizacijos vadybos sistemą arba tiesiog sugadinti visiems nuotaiką. Tinkama auditoriaus kvalifikacija būtina tam, kad vidaus auditas taptų pridėtinę vertę organizacijai kuriančia veikla. Kaip to pasiekti? Seminaro metu bus atsakyta į klausimus, kokie yra pagrindiniai vidaus audito principai ir auditorių kvalifikaciniai reikalavimai, kaip optimaliai pasirinkti vidaus audito dažnumą ir apibrėžti […] Plačiau
Balandžio 21,2016
Kokybės vadybos sistema pagal ISO 9001 2015 m. redakciją Temos aktualumas Kokybės vadybos sistemos (KVS) standartas atnaujinamas maždaug kartą per dešimtmetį. Naujoji standarto redakcija, lyginant su ankstesniais pakeitimais (2000 ir 2008 metų versijomis), yra daugiau apimanti: atnaujintas bazinis procesų modelis, pakoreguoti kokybės vadybos principai. Viena pagrindinių naujovių – rizikos valdymo reikalavimų įvedimas. Mokymų nauda: Praktiškai susipažįstama su naujojo standarto reikalavimų taikymu ir sužinoma, kokius […] Plačiau
Balandžio 21,2016
Įvadas į BVM modelį “Reikia pažinti save: jei tai nepadėtų rasti tiesos, tai bent padėtų tvarkyti savo gyvenimą, o už tai nieko nėra geriau.” Blezas Paskalis Bendrojo vertinimo modelis (BVM) – tai kokybės vadybos metodas, pritaikytas viešojo sektoriaus organizacijoms atsižvelgiant į esminius jų skirtumus. Modelis sukurtas remiantis prielaida, kad puikūs organizacinės veiklos, į piliečius/klientus orientuoti rezultatai, darbuotojų ir poveikio […] Plačiau
Balandžio 21,2016
Įvadas į EFQM modelį Kartu su organizacijos veiklos aplinka tolygiai modernėja ir šiuolaikinės organizacijos iššūkiai. Kaip išnaudojamos galimybės, ar iškelti uždaviniai priartina organizaciją prie siektino rezultato, kaip sekasi siekti užsibrėžtų tikslų, koks pasiekimų poveikis? Tai nuolatiniai klausimai, kuriuos kelia vadovai. EFQM (Europos kokybės vadybos fondo) modelis, tai efektyviai 30.000 Europos organizacijų taikomas vadybos metodas. EFQM diegimas sustiprina organizacijos konkurencingumą […] Plačiau
Balandžio 21,2016
Miestų plėtra ir vietovių strateginis planavimas „Nekurti planų, vadinasi, planuoti pralaimėjimą.“ – B.Franklinas Strateginis planavimas yra privalomas viešojo valdymo institucijoms, tame tarpe vietos savivaldos organizacijoms, kitiems teritoriniams padaliniams, kurie turi planuoti ne tik institucijos administracinę veiklą, bet ir visos valdomos teritorijos plėtrą. Dažnai, šis iš metų į metus besikartojantis procesas, yra varginantis arba vadinamas „darbas dėl darbo“, tačiau jo svarba yra […] Plačiau